Mukaan partioon!

Hyödyllisiä tiedostoja vanhemmille.

PDF-tiedostoTervetuloa Partioon 2014.pdf (265 kB)
Tervetuloa Partioon lehtinen uusien partiolaisten vanhemmille.

Mukaan partioon!

Lippukuntamme ottaa vuosittain vastaan kaikenikäisiä uusia jäseniä. Koska halukkaita nuorimpia tulijoita on paljon, myös aktiivisia vetäjiä tarvitaan. Varsinkin sudenpentujen laumanjohtajista on puutetta, joten innokkaat vanhemmat ovat erittäin tervetulleita mukaan mahdollistamaan sekä lapsensa että useiden muiden pääsyn partioon.
Partio on harrastus myös aikuisille ja ryhmien vetämisen ohessa on omaakin toimintaa aikuispartioryhmä Huuhkajissa.

Toimintakausi alkaa pääsääntöisesti elokuun lopulla partion aloitustilaisuudella, jossa voi ilmoittautua ryhmiin. Seuraa tiedotusta nettisivuilla!
Mukaan voi hyvinkin tulla myös kesken kauden, esimerkiksi tammikuun alusta. Ota yhteyttä sopivan ikäkauden vastaavaan!

Sudenpennut 7 - 9 vuotiaat (1-3 luokkalaiset)

Heli Ahlforssudenpennut@kyki.fi040 7166489

Seikkailijat 10 - 12-vuotiaat (4-6 luokkalaiset)

Annamaria Solaseikkailijat@kyki.fi050 5479910